HTML

Boris Új-Zélandon

Téli-Nyári kiruccanásom története a Föld pont szemközti szegletébe

Friss topikok

A Nagy Névnapi Fényképek

2008.12.07. 08:23 Boris

2008.12.04.

Elöször is  szeretném nagyon megköszönni mindenkinek, aki nem felejtett még el és küldött nekem szép névnapi jókivánságokat! Nagyon-nagyon jól esett, némileg felerősödött bennem a honvágy... Dalos és Finya kérése volt, hogy "kevesebb szöveg és több kép legyen", nos ezt most teljesítem is, azzal a kivétellel, hogy kedves Finya fürdősuhás képeket ezúttal nem küldök (asszem a későbbiekben sem valószínű). Azért remélem ennek ellenére élvezni fogjátok.

Nemzetközi barátaink, miután meghallották, hogy nálunk létezik olyan, hogy névnap és én éppen pont most ünneplem, teljes mértékben "ráizgultak" a dologra és hatalmas névnapi meglepetést szerveztek nekem. Itt küldöm a képeket a Happy NameDay-ről illetve pár kép az utolsó almafákról amit megthinningeltünk.

Csók mindenkinek és remélem jók voltatok az elmúlt évben és a Télapó hozott nektek szép ajándékokat, mert közlöm veletek Télapó bácsi nálunk kis járt ám a Traveller Lodgeban...!!!

Ezennel jelentem az Orphet Orchard összes almafája "megthinningelve" általunk!!!

Balról: Cosin, Bonnie, Leyla, Andy, Gábor, Én és Imi

 

 

 

 

 

Én és az utolsó almafa!

Lent: Imi és Én, teljes menetfelszerelésben az apple thinninghez és az allergia ellen!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

December 4: azaz a névnapom és a díszes vendég sereg

Cosin, Oded, Én, Andy, Gábor, Jaakkov, Anne és Imi

 

 

 

 

 

A szilvás névnapi sütemény (Andyvel és Gáborral)

Lent: Én és "lance csicsu" vagyis a kék lufi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A végős meglepetés: az ágyam, Én, lance csicsu és a lufik: Gábor lufi, Cosin lufi, Andy lufi, Leyla lufi, Imi lufi, Anne lufi, Jaakkov lufi és végül de nem utolsó sorban a narancssárga a Bori lufi!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://borisujzelandon.blog.hu/api/trackback/id/tr91808775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bán Ági 2008.12.20. 17:54:39

Nagyon boldog, pihenéssel eltöltött Karácsonyt kívánok én is
süti beállítások módosítása